Mimaki Europe verwelkomt Danna Drion als Senior Marketing Manager EMEA

Rijke marketingervaring in hightech, IT en telecom verrijkt het Mimaki Europe team

Amsterdam, 29 november 2017

Mimaki Marketing ManagerMimaki heeft bekendgemaakt dat het haar team heeft versterkt met Danna Drion als Senior Marketing Manager EMEA. Voorheen bekleedde Drion senior marketingfuncties bij verschillende hightech-, IT- en telecombedrijven, waaronder Pyramid Analytics, Red Hat, Oracle, BEA Systems, British Telecom en MCI/WorldCom. Met haar ruime achtergrond in succesvolle marketing voor technische portfolio’s in de B2B-markt zal Drion nieuwe ideeën en expertise aanleveren voor de marketinginspanningen van Mimaki Europe.

“Ik ben enthousiast om aan de slag te gaan bij Mimaki Europe”, zei Drion. “Ik ben onder de indruk van hoe het bedrijf in staat is om in snel tempo een groot aantal interessante en innovatieve producten te introduceren. Wat al evenveel indruk maakt, is het portfolio print- en snijoplossingen dat Mimaki biedt. Ik denk hierbij aan alles van printen op papier, kunststoffen, stijve materialen en cilindrische objecten tot haar nieuwe 3DUJ-553 3D-printer, de eerste stap van het bedrijf in de groeiende 3D-markt. Wat de focus van mijn functie betreft, zal ik een evenwicht houden tussen de lokale en internationale belangen van Mimaki. Mijn doel hierbij is om ons groeiende partnernetwerk te voorzien van de nieuwste oplossingen en ervoor te zorgen dat ze beschikken over de benodigde training om succes te boeken en hun klanten succes te laten boeken. 2018 wordt een boeiend jaar!”

Voordat Drion bij Mimaki Europe kwam, was ze Director of Marketing bij Pyramid Analytics, een bekende innovator in business intelligence, en was ze een aantal jaren actief in de branche van opensourcesoftware. Ze heeft een diploma bedrijfseconomie van de Universiteit van Amsterdam met een specialisatie in marketing.

“Naast haar sterke marketingachtergrond zal Danna ook diepgaande kennis en expertise op het gebied van business intelligence en data analytics inbrengen, wat Mimaki Europe zal helpen om haar marketinginspanningen te versterken en de klantenrelaties verder uit te verdiepen”, zei Ronald van den Broek, General Manager Sales bij Mimaki Europe. “Ze komt als geroepen en beschikt over de juiste ervaring en kennis om belangrijke bijdragen te leveren aan de organisatie. Maar de factor die echt de doorslag gaf, was haar achtergrond als inspirerende, motiverende en strategische manager in zowel grote als kleine bedrijven. Ik ben ervan overtuigd dat ze een echte meerwaarde zal betekenen voor onze marketinginspanningen en meer.”