Digitaal naar behoefte’ bij Spandex Benelux
10 september 2013
Begin september organiseerde Spandex Benelux bij Mimaki Europe in Diemen de UV- en latexdagen. Daar was onder andere aandacht voor het concept ‘Digitaal naar behoefte’.
Omringd door een batterij van 22 Mimaki-systemen, presenteerden Avery, 3M, DS-Kunststoffen, Mimaki en Spandex zich in de showroom van Mimaki in Diemen. Spandex’ one-stop-shop concept omvat nu namelijk ook het door de DS Groep getoonde leveringsprogramma van kunststof plaatmaterialen. De DS Groep demonstreerde welke plaatmaterialen geschikt zijn voor printen met UV- en latexinkten.
Digitaal naar behoefte
Hans de Kort, namens Spandex gastheer tijdens deze open dagen: “Hier belichten we nog eens helder de intensieve samenwerking tussen de aanwezige fabrikanten op het gebied van UV- en latexinkt-toepassingen en het juiste gebruik van printmedia. Spandex begrijpt ook de wens om te kopen naar behoefte. Daarbinnen past Spandex’ unieke lancering van ‘Digitaal naar behoefte’; levering van duurzame castfilms per meter.”
Meer over de Spandex en Mimaki UV- en latexdagen in Sign+ Magazine nummer 7, dat in oktober verschijnt.