Mimaki lanceert reeks live evenementen om de banden aan te halen met klanten en nieuwe kansen te helpen creëren na COVID-19

mimaki live

De Mimaki Live Events zijn in het leven geroepen om de print industrie te ondersteunen in de zoektocht naar nieuwe opstartmogelijkheden

Mimaki Europe, een toonaangevende fabrikant van inkjetprinters en snijsystemen, maakt bekend dat het de – Mimaki Live Series – organiseert, een driedelige reeks virtuele evenementen ter ondersteuning van klanten die op zoek zijn naar inspiratie en advies over hoe ze hun activiteiten na de COVID-19-crisis kunnen handhaven of nieuw leven kunnen inblazen.

Voortbouwend op het succes van het virtuele printfestival van Mimaki in maart en april van dit jaar, heeft Mimaki een interessant en verhelderend programma van drie dagen gecreëerd met drie marktgerichte virtuele evenementen:

  • Evenement I – Signs en graphics – 30 juni 2020
  • Evenement II – Textiel – 14 juli 2020
  • Evenement III – Industrieel printwerk – 27 augustus 2020

Elk evenement biedt een platform voor vertegenwoordigers van Mimaki, klanten en leveranciers om de impact van de COVID-19-crisis op hun activiteiten en de branche als geheel te bespreken en hun ervaringen, uitdagingen en succesverhalen te delen.

“COVID-19 heeft ongetwijfeld een negatieve impact op veel bedrijven. Toch zijn veel van onze klanten en branchegenoten erin geslaagd om manieren te vinden om in deze uitdagende tijden hun activiteiten voort te zetten en tegelijkertijd zelfs hun lokale gemeenschappen te ondersteunen. Hun verhalen zijn ongelooflijk inspirerend”, legt Danna Drion uit, Senior Marketing Manager bij Mimaki Europe. “Ons doel is om te laten zien hoe creatief en vindingrijk bedrijven in de grafische industrie geweest zijn in deze wereldwijde crisis. Via deze verhalen en de programma’s van de evenementen in hun geheel hopen we een bijdrage te leveren aan de heropleving van deze ongelooflijk volhardende en veerkrachtige branche en printbedrijven te ondersteunen bij het vinden van hun weg in het nieuwe zakelijke landschap.”

De Mimaki Live evenementen bieden een brede waaier aan boeiende panelgesprekken, opiniepeilingen, live-chats en Q&A’s. Alles is bedoeld om belangrijke to-the-point-gesprekken op gang te brengen en informatie en advies te delen in de print community.

Drion besluit: “Deze nooit eerder geziene situatie heeft de manier waarop we zaken doen mogelijk voorgoed veranderd. Een van de belangrijkste dingen die we nu moeten doen, is het vinden van nieuwe manieren om als branche de banden aan te halen en te communiceren. Virtuele evenementen zoals de Mimaki Live Series bieden een kans om dat te doen. We kijken ernaar uit om opnieuw in contact te kunnen treden met ons netwerk van klanten en partners. We willen cruciale gesprekken aangaan over hoe we de branche vooruit kunnen helpen.”

share: